15 Nisan 2016 Cuma

Adem Gümüşkaya - Kış Masalı - Sözleri

Adem Gümüşkaya

Adını dağlara yazdım yarim
Buğulu camlara kazdım.

Kışın masal dinlemek zor yarim
Hem ağladım hem anlattım

Göz yaşım kederden miydi yarim ?
Çektiğim kaderden miydi yarim?

İçtim hep ona sarıldım yarim
Tek dostum kadehler miydi?

Özlerim gitme deseydim yarim
Bırakma etme deseydim.

Şimdi ardıma bakmazdım yarim
Elini tutabilseydim.

Gülmeyen gözler ıslaktır yarim.
Benim hayalim vuslattır.

Seni sensiz yaşamak zor yarim.
Beni de Allah yarattı.

Aşka tövbe etmekte zor yarim.
Bir daha böyle sevmekte.

Ömrümde bir kere yandı kalbim
Bu canı sana vermekte.

Son nefesini vermekte.

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler