16 Nisan 2016 Cumartesi

Ece Seçkin - Aman Aman - Sözleri

Verecek hesabın var biliyorsun bana
Kaçacak delik ara kendine bir müddet kal orada

Sorsam yüzün var mı söylediğin bunca yalanlardan sonra 
Sabrım dayanır mı ki bilemem yüzüne bakmaya 

İçimde kalmasın söyleyeyim de 
Bence utanmalısın yaptıklarından 

Karşına öyle biri çıksın 
Bak neler çektim huylarından 

Aman aman benden uzak dur da 
Aman aman başka bir şey istemem 

Aman aman benden uzak ol da 
Yokluğunu kendime hiç dert etmem 

Aman aman kendini hiç yorma 
Aman aman sevme beni istemem 

Aman aman benden uzak ol da 
Yokluğunu kendime hiç dert etmem 

Verecek hesabın var biliyorsun bana 
Kaçacak delik ara kendine bir müddet kal orada 

Sorsam yüzün var mı söylediğin bunca yalanlardan sonra 
Sabrım dayanır mı ki bilemem yüzüne bakmaya 

İçimde kalmasın söyleyeyim de 
Bence utanmalısın yaptıklarından 

Karşına öyle biri çıksın  
Bak neler çektim huylarından 

Aman aman benden uzak dur da 
Aman aman başka bir şey istemem 

Aman aman benden uzak ol da 
Yokluğunu kendime hiç dert etmem 

Aman aman kendini hiç yorma
 Aman aman sevme beni istemem 

Aman aman benden uzak ol da 
Yokluğunu kendime hiç dert etmem 

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler