21 Nisan 2016 Perşembe

Gamze - Fanatik - Sözleri

Gamze

Benle olmak zordur
Aşkım sönmeyen kordur

Bana doğru bir adım atarken
Bin kere düşün !

Yordum mu?Hadi söyle korktun mu?
Okyanuslar gibi engin

Benim gönlüm herkesten zengin

İnatçı ama yüce gönüllü
Savaşçı ama sana düğümlü

Alçaktan uçmam, yüksekten korkmam!

Öyle fanatik aşık olurum ki
Psikopata bağlarım

Yaşadığın tüm aşkları
Unutmanı sağlarım

Hııımm!
Öyle fanatik aşık olurum ki

Psikopata bağlarım
Bağlarım

Yaşadığın tüm aşkları
Unutmanı sağlarım

Sağlarım

Heeeey...
Aaaaaa...

Ben sana güvensem de ortam güvenilmez
Tehlikelerden,

Her koşulda korurum seni elbet
Aşkın karanlık,dikenli yollarında

Bırakmam ellerini
Yorulmam,yorulma...

İnatçı ama yüce gönüllü
Savaşçı ama sana düğümlü

Alçaktan uçmam, yüksekten korkmam!

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler