15 Nisan 2016 Cuma

Gülşen - Bangır Bangır - Sözleri

Gülşen

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır

Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın

Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın

Adın bensiz buralarda
Etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı

Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı

Bunlar iyi günler
Sana göstereceğim kıvrak oyunlarımı

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler