16 Nisan 2016 Cumartesi

Kolpa - Gurur Benim Neyime - Sözleri

Kolpa

Kaldı yine ismin dilimin ucunda 
Sonradan gelir hep aklım başıma 

Baktım, kaldım gözlerinin içine 
Kaçırdın gözlerini, bıraktın ellerimi 

Sana ne şiirler ne şarkılar yazdım ama 
Diyemedim gitme diye 

Olmadı, yapamadım adam gibi unutamadım 
Diyemedim bitti diye 

Gel desen gelirim, hadi git de ben giderim 
Sevmesen de severim gurur benim neyime 

Kim ne derse desin, söz geçmiyor ki dilime 
Kapanırım dizlerine gurur benim neyime 

Gel desen gelirim, hadi git de ben giderim 
Sevmesen de severim gurur benim neyime 

Kim ne derse desin, söz geçmiyor ki dilime 
Kapanırım dizlerine gurur benim neyime

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler