19 Nisan 2016 Salı

Mabel Matiz - Gel - Sözleri

Mabel Matiz

Gel, anla dikenimden  
Güllerim uyansın bahçelerimde  

Of, gel öyle bir apansız  
Ellerim yansın ah ellerinde  

Gel arsız firar 
Düş yollarıma densiz 

Ben kaldım viran  
Geçmez bu ömür sensiz  

Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm  

Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasızda  

Gel, anla dikenimden  
Güllerim uyansın  

Of, gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde  

Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde  

Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle 

Aştım yolları aşkı önüme koydum 
Bir zeytin dalı, bir çift göz yeter doydum 

Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm 

Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasızda  

Gel, anla dikenimden  
Güllerim uyansın  

Of, gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde  

Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde  

Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle 

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler