6 Mayıs 2016 Cuma

Deniz Seki - Masal - Sözleri

Deniz Seki

Zor olanı seviyor
İnsan her defa

Gerçeği bende
Sahtesi dilde gizli

Kalbe yenik düşen
Aşk kelimesinin

Üzüleni ben
Üzeniyse kalpte gizli 2x

Biliyorum kolay değil
Hayat buysa gerçek nedir

Ağlamaya alıştırdın
Ölüm bize masal gelir 2x

Zor olanı seviyor
İnsan her defa

Gerçeği bende
Sahtesi dilde gizli

Kalbe yenik düşen
Aşk kelimesinin

Üzüleni ben
Üzeniyse kalpte gizli

Biliyorum kolay değil
Hayat buysa gerçek nedir

Ağlamaya alıştırdın
Ölüm bize masal gelir 2x

Çok zor bunu inan anlatamam
Çok zor

Gerçeğiyle yüzleşince yoksun
Aynalara baka baka

Kendini kendine şikayet ediyorsun
Delirir gibi

Biliyorum kolay değil
Hayat buysa gerçek nedir

Ağlamaya alıştırdın
Ölüm bize masal gelir 2x

Ölüm bize masal gelir… 2x

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler