26 Mayıs 2016 Perşembe

Yusuf Güney - Aşkım Olur Musun - Sözleri

Yusuf Güney

Ben bir çöl kaptanıyım
Havalarda uçarım

Kaçma yüreğimden akma gözlerimden
Ben beşik kertiğiyim

Merhaba
Gırgır geçmiyorum

Vallahi seninim geldim
Amma fena bir şeysin

Ben bir aşk tüccarıyım
Bir çılgın peşindeyim

Kaçma yüreğimden akma gözlerimden
Ben beşik kertiğiyim

Merhaba?
Gırgır geçmiyorum

Vallahi seninim geldim
Amma fena bir şeysin

Olmaz olsun senin gibi taş kalpli
Vurdum duymaz terelelli

Bunca zaman kimseleri beğenmemiş
Benim gibi zor bulursun

Al kalbine koy bulunsun
Zambak çiçeğim aşkım olur musun

Al bu kalbi koy cebine
Lazım olmazsa ver birine

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler