13 Haziran 2016 Pazartesi

Sancak - Vur - Sözleri

Sancak

Ben bittim, simdi gözünü yalnizligima diktin.
Bir rahat ver ki gönlüm kendi yoluna gitsin.

Ama ne mümkün, tam da keske bitmeseydi demisken
Sen sahnelerde ter döktügüm kardeslerime gittin.

Dilinden düsürmedigin o meshur namus bu mu?
Paramparça sirtimda birkaç tane delik durur.

“Beni tanistir” deyisin hâlâ gözümde.
Ne hayal ettin kim bilir, umdugun kadar oldu mu?

Bakma sen bana, her seye içerlerim.
Bilirsin hayatim hep yalnizlikla geçer benim.

Zaten taniyorum seni, o yüzden üzülmedim.
Fotograflarin önümde ve hâlâ tükürmedim.

Sag olmasin canin gülüm, verdigim her sey için.
Otur da sor kendine; neredeyim ve kimleyim.

Sag olmasin canin gülüm, o güzel gözler için
Oturmus yaziyorum bak bu nefretimi kusmak için.

Gidisinle dertlesemem dur!
Yasamaya gel de bahanemi bul.

Ölesim var nefesinde.
Ya çik aklimdan ya da gel hemen vur!

Isterdim bunun yerine kendini gidip uçurumdan birakmani.
Hiçbir sey, hiç kimse senin kadar kanatmadi.

Anlatamadiklarimi gösterir göz altlarim.
Hakkinda onca sey dediler ben geçmise göz atmadim.

Kaç tane yüzün var? 
O hangisini gördü?

Tek parça dünya sendin, paramparça böldün.
Onu ilk hangi aksam gördün?

Haberin yoktu, hâlâ yasiyordun bende, iste o aksam öldün.
Senin için kirdigim esim, dostum hepsine selam olsun.

Her seyin telafisi için canim alinsa helal olsun.
Isterdim sana gönülden mutluluklar dilemeyi.

Ama tanidigim o sen degilsin bu ilk ve son vedam olsun.
Sag olmasin canin gülüm, verdigim her sey için.

Otur da sor kendine; neredeyim ve kimleyim.
Sag olmasin canin gülüm, o güzel gözler için

Oturmus yaziyorum bak bu nefretimi kusmak için.
Gidisinle dertlesemem dur!

Yasamaya gel de bahanemi bul.
Ölesim var nefesinde.

Ya çik aklimdan ya da gel hemen vur!

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler