9 Ağustos 2016 Salı

Emir Şamur Kimdir?

Emir Şamur Kimdir

Albümü çıkacak sanatçılar bölümümüzde bu haftaki konumuz Emir Şamur. Kendisini Saçma Sapan adlı şarkı ile tanıdık. Zira ben bu şarkıyı ilk defa bir arkadaşımın telefonuna zil sesi yapması ile tanıdım. Telefonu çaldığında bu şarkı çalmıştı ve beni gerçekten mest etmişti.

Benim ilk dinlediğim zamanlarda şarkı 8-9 milyon civarındaydı. Daha sonra havaya fırlatılmış bir ok misali sayı git gide arttı. Bu gün ise sayı 61 milyona çıktı ve git gide artıyor. Sanatçının YouTube üzerinde bir kaç şarkısı daha var ancak malesef bir albümü veya bir klip çalışması yok. Bu da onun tanınabilirlik oranını düşürüyor. Herkes bu şarkıyı biliyor ama kimse Emir'i tanımıyor.

Her ne kadar isim olarak bir üne kavuşmuş olsada sima olarak hala sıradan birisi. Yolda görseniz tanıyamama oranınız çok yüksek. Bence bir an önce bir klip çalışması ile televizyonlarda boy göstermeli.

Bu sanatçının albümü çıksa ilk sırada ben alırdım muhtemelen. Umarım yakın zamanda kendisini farklı bir şarkı ile dinleriz.

Sanatçının Sitemizdeki Şarkı Sözleri


Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler