17 Ağustos 2016 Çarşamba

Onur Koç - Geceler Suskun - Sözleri

Onur Koç - Geceler Suskun

Geceler suskun hep sebepsiz ağlarken sensiz.. 
Yüreğin umutsuz hep mi sus pus, beklerken bensiz..

Düşersem sensizken yine bilinmez boşluğa..
Kalırsam sensiz ben böyle, korkarım ağlamaya..

Küserken sen varken yine, 
Bi başka aşklara..

Yaşarım mı sandın..
Sandın sen senden sonra..

Kırık bi kalple yaşanır mı böyle? 
Hadi bana söyle!

Söyle ki bi dursun artık aşkım sana zor olsa da bile..

Gözümden dökülen son damla yaş senin uğruna..
Gözünden dökülen son damla yaş selin uğruna..

Sözümdü hep bu aşk sana..
Ayrılık olsa da ..
Oysa ne çok sevmişim ki..
O vefasız kalbin..

Beni tekrardan tekrardan sevebilseydi..
Bedenim yorgun sensizken boş gönlüm bir sarhoş..

Acılarla soldum da savruldum yaşama sebebim yok..
Düşündüm hep günden güne geçen şu yılları..

Hiç mi hiç sevmemişsin sen o masum aşkımızı..
Tükendim ben şimdi inan inan bu anılarla..

Neden ? 
Diyemiyorum sevemiyosan beni bir daha..

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler