9 Kasım 2016 Çarşamba

Doğu - Yaktım Gemileri - Sözleri

Doğu - Yaktım Gemileri - Sözleri

Çok uğraştım 
Anlamadın sevgimi 
Değer verdim 
Hep ezdin sen yüreğimi 
Bir gün çıkarsan karşıma affet diye 
Affedemem dönemem sana geri 
Bir gün bitersen çıkarsan karsıma 
Bitirdin senden önce beni 

Yaktım gemileri 
Dönemem asla 
Sevemem sevemem seni asla 
Bir daha beni ağlatma 
Sevemem senden sonra 
Yaktım gemileri 
Dönemem asla 
Sevemem sevemem seni asla 
Bir daha beni yorma 
Kaybettin sen sonunda 

Çok uğraştım 
Anlamadın sevgimi 
Değer verdim 
Hep ezdin sen yüreğimi 
Bir gün çıkarsan karşıma affet diye 
Affedemem dönemem sana geri 
Bir gün bitersen çıkarsan karşıma 
Bitirdin senden önce beni 

Yaktım gemileri 
Dönemem asla 
Sevemem sevemem seni asla 
Bir daha beni ağlatma 
Sevemem senden sonra 
Yaktım gemileri 
Dönemem asla 
Sevemem sevemem seni asla 
Bir daha beni yorma 
Kaybettin sen sonunda 

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler