12 Kasım 2016 Cumartesi

Feride Hilal Akın - İntihaşk - Sözleri

Feride Hilal Akın - İntihaşk - Sözleri

Yarın olmaz bugün.

Yarım olmaz bütün.
Benim ol bu gece.
Yazı görse gözüm.
Kışı unutmaz özüm.
Bitmez bu gece.

Ötesi mi var?
Yalnızlığı yalnız,
Seninle aldattım.
Kıskandı yıldızlar.
Aşka inanmayanlara,
Seni anlattım.
Karardı ay.

Bırakın beni kendim giderim
Alıştım artık yalnızlığa.
Bildiğin gibi değilim.
Sildiğin gibiyim hala.
Seni sevmek intiharda.
Sevmemek ihtimal bile değil.
Aşk elbisesi en güzel
Sende duruyor ama ne acı.
Terzin ben değilim.

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.

1 yorum so far

Merhaba, ayrılık acısı üzerine blog yazıma da beklerim sizi: ayrılık acısı nasıl geçer


İfadelerİfadeler