25 Aralık 2016 Pazar

Taladro - Kelebek - Sözleri

Taladro - Kelebek

Hayatı bi' mermiye bağlamak, yaşamdan kolay oğlum 
Bu sokak bu kent bu cadde kimin sorar oldum 
Karakterimi bilmeden değiştirmen kolay oldu 
Çünkü "Kan" şarkım on beş ayda olay oldu 

Babamın gitmesi mi? harbiden oldu baya 
Benimle derdin varsa benimle konuş bayan 
Sinsi gözler yeminli suç atmaya 
Bu karar benim tatlım gerek yok konuşmaya 

Lisede masumiyeti anlatırdın ilk ayları 
Ve benden beklemeyin çiziklerimi saymamı 
Hayatta tek yumrukla bayılabilen malların 
Ben de bu gangster ayaklarına hayranım 

Kimine farklı tarz kimine basit dinletiydi 
Kahpelikle parçalanan yüreklerin cinnetiydim 
Konser ve şöhret iyiydi 
Bir gün Antalya bir gün Konya biletiydim 

Bu illet iyiydi son gördüğünden iyiydim 
Son gömdüğünde diri son öptüğünde iriydim 
Bu gözler artık griydi sadece biriydim ve 
Basittim sözde psikopat bi' deliydim 

Sanki kalbi yok gibiydi 
Sırada kim var ki kahpe dünya mutluluk benimdi 
Saplanılan üç diazem sonrası serindim 
Yağmurdan sonra doğan gökkuşağı benim mi? 

Yarın neleri kaybedip neleri kandırır 
Bu gene son değil 
Yandım bi sana sor beni bi sana zor gelir 
Bu sana zor 
Utandımm.. 
Geriye gelmeyi evime dönmeyi yüzünü Görmeyi 
Sabrım Olmuyor Artık 
Çok uzak ölmeyi 

Bi' gözüm hala hasta hastanenin koridorunda 
Yılları kaybettiğimi anlamıştım göz altlarım kuruduğunda 
Beklemedim hiç bi' dostu kalınca zor durumda 
Sen hala anlam çıkar attığım son durumdan 

Bu son durum bak yinede gelme içim solduğunda 
Bi' günün kaldı senin kelebek olduğundan 
Ve hala benimleysen vücudun soğuduğunda 
Öldüğünü hissettim seni son kez soluduğumda 

Yarın neleri kaybedip neleri kandırır 
Bu gene son değil 
Yandım bi sana sor beni bi sana zor gelir 
Bu sana zor 
Utandımm.. 
Geriye gelmeyi evime dönmeyi yüzünü Görmeyi 
Sabrım Olmuyor Artık 
Çok uzak ölmeyi 

Çocukluk bilyelerimi özlüyorum 
Yeni bi' çizgi filmle uyandığım o sabahları 
Çıkınca çıkmamasını dilediğim şu sakalların 
Seni bilmiyorum ben büyümekten haz almadım 

Çünkü kanlı gözlerimde hiç bi' dert azalmadı 
Ve yıllardır yürüyorum bu yol hiç kısalmadı 
Dünya bir oyundu ne yapsam kazanmadım 

Yarın neleri kaybedip neleri kandırır 

Baktığımda geride kalan umutlarım 
Ben yapılan yanlışları hiç bi' gün unutmadım 
Sadece sustum halim yok gibiydi 
İçime attım bütün çığlıkları bu yüzden konuşmadım 

Geleceğimi hapsettiğin koğuşları 
Bugün bir bir geziyorum da 
Değişen sonuçların olmadığını gördükçe yanıyor avuçlarım 
Ben karanlığın oğluyum sana hiç kavuşmadım 

Yarın neleri kaybedip neleri kandırır 
Bu gene son değil 
Yandım bi sana sor beni bi sana zor gelir 
Bu sana zor 
Utandımm.. 
Geriye gelmeyi evime dönmeyi yüzünü Görmeyi 
Sabrım Olmuyor Artık 
Çok uzak ölmeyi

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler