17 Şubat 2017 Cuma

Bize Her Yer Adana - Sözleri

Bize Her Yer Adana - Sözleri

Bize Bize Her Yer Adana Bu Kafa On Numara 
Yetişin Moruk Bana Ben Gidiyorum Fizana
Bize Her Yer Adana Bu Kafa On Numara 
Yetişin Moruk Bana Ben Gidiyorum Fizana

Mahallede Kızlar Ediyodu Kavga
Ne Oldu Hele Bana Bi Söyle Kanka
O Şerefsiz Manitama Baktı Abla
Sus Senin Ağızını Yırtarım Orada

Rapi Neşesine Yazıyoruz Marka Brem
Kral Adana ve Alayına Mada Faka
Nereden Nereye Geldik Şaka Maka Bi Yana
Patlıyosan Tetickçi Aç Demiştim Sana

Hoba şimdi Moruk Cg lerin Hastasızıyız
Orada Manita Var Tetickleri Kazmalıyız
Yunuslar Geliyormu Diye Etrafa Bakmalıyız
Bence Merkeze Gidip Bir Kapak Almalıyız

Burası Adana Baba Her Taraf Suriyeli
Niye Geldiniz Lan Buraya
Abi Esad Bum Bum
Ne Bakıyon Aslanım Şekermi Yuttun 
Konuşma Olum Sen Bi Dumala Kustun

Bize Her Yer Adana Bu Kafa On Numara 
Yetişin Moruk Bana Ben Gidiyorum Fizana
Bize Her Yer Adana Bu Kafa On Numara 
Yetişin Moruk Bana Ben Gidiyorum Fizana

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler