21 Ağustos 2017 Pazartesi

Öykü Gürman - Efsane - Sözleri


Hangimiz 
Uğrunda solmadık o sevda denen şeyin 
Zehrini tatmadık aşkın 

Hangimiz 
Bir tek yalan bile söylemedi 
Yara bere içinde kalmadı 
Hangimiz 

Ağrısın sol yanımda o yarin yokluğu 
Keder benim dert benim 
Derdimle ben bir çareyim 
Tanır aşıklar beni 
Sevmenin bedelini 
Çilenin öyküsüyüm ben 
Aşkım ben 
Efsaneyim 

Yalansın 
Yalansın sende ettiğin o sözler gibi 
Yanarsın sende tadarsın 
Haramsın 
Haram etmiş seni beni tanrı ziyan etmiş 
Beni bu hayat 
Perişan etmiş 

Ağrısın sol yanımda o yarin yokluğu 
Keder benim dert benim 
Derdimle ben bir çareyim 
Tanır aşıklar beni 
Sevmenin bedelini 
Çilenin öyküsüyüm ben 
Aşkım ben 
Efsaneyim

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler