28 Ekim 2017 Cumartesi

Ahmet Kaya - Bacalar Kara Toprak - Sözleri


Bizim evin bacaları aman aman kader 
Yanmaz oldu sobaları aman aman kader 
Yarim gitti gelmez oldu aman aman kader 
Bu da bana bin dert oldu aman aman kader. 

Bahçelerde yeşil yaprak 
Mamoş giyer kara kaban 
Gel ikimiz sarılalım 
En sonumuz kara toprak 
Eyvah eyvah mamoş eyvah 
Doktor getir yarama bak. 

Ben kapıyı araladım
Ben bahtımı karaladım 
Eyvah eyvah eyvah eyvah 
Ben mamoşu yaraladım 
Uyan mamoş uyan uyan. 

Pencereden bir taş geldi 
Ben zannettim mamoş geldi 
Uyan mamoş uyan uyan 
Başımıza neler geldi 
Eyvah eyvah mamoş eyvah 
Doktor tabip getir yarama bak. 

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler