31 Ekim 2017 Salı

Kasım Şeren - Aşk Benimle - Sözleri


Unutulduk bak yine
Dönüşü yoktu diye
Bukadar kolaymıydı

Aşk benle aşk benle
Aşk benle aşk benle
Aşk benle aşk benle

Durdursam zamanı
Döndürsem geriye
Durdursam zamanı
Döndürsem geriye

Aşk benimle dursun biyerde
Aşk benimle dursun biyerde
Aşkın yalan olmuş senin
Bir gerçeğin o da benim
Ne istedin benden zalim
Seni deliler gibi sevmiştim
Sana kalbimi vermiştim
Seni deliler gibi sevmiştim

Ooooooooooooooooooooo

Aşkın yalan olmuş senin
Bir gerçeğin o da benim
Ne istedin benden zalim
Seni deliler gibi sevmiştim
Sana kalbimi vermiştim
Seni deliler gibi sevmiştim

Ooooooooooooooooooooo

Unutulduk bak yine
Dönüşü yoktu diye
Bukadar kolaymıyı
Aşk benle aşk benle
Aşk benle aşk benle
Aşk benle aşk benle
Durdursam zamanı
Döndürsem geriye
Durdursam zamanı
Döndürsem geriye

Aşk benimle dursun biyerde
Aşk benimle dursun biyerde
Aşkın yalan olmuş senin
Bir gerçeğin o da benim
Ne istedin benden zalim
Seni deliler gibi sevmiştim
Sana kalbimi vermiştim
Seni deliler gibi sevmiştim

Ooooooooooooooooooooo

Aşkın yalan olmuş senin
Bir gerçeğin o da benim
Ne istedin benden zalim
Seni deliler gibi sevmiştim
Sana kalbimi vermiştim
Seni deliler gibi sevmiştim

ooooooooooooooooooo

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler