31 Ekim 2017 Salı

Mehmet Uygar Aksu - Vurdum Başına - Sözleri


Sana kaşar diyip nimetten sayacağıma, motor diyip parçalarını sayarım yo.
Ben MC yara bandı, ft ince belli çay bardağı.

Fuck you, fuck man

AIDS’in var senin, veremezsin güzelim. 
O güzel saçına vurdum tarra başına. (x2)

Canıma işledin bir anda,
Memen her zaman kanımda.
İtem kalmadı çarımda,
seni yapamadım karımda.
Şarj aletim yanımda,
bitmeyecek şarjımda,
oturmayamı geldik kalkın da.
Sesli mesaj atma babam yanımda.
Bu şarkının da sözleri yok aslında, var aslında?
Sen benden gittin gideli, mosmor ettim ben sağ elimi.
Daha ellemeden, ellerin oldun.
Zaten istemem senden bir daha.
AIDS’in var senin, veremezsin güzelim.

AIDS’in var senin, veremezsin güzelim. 
O güzel saçına vurdum tarra başına.

Gel dedi gitti, git dedi bittim.
Naptın ne ettin, dalga mı geçtin?
Sen beni bilemedin, amacına gelemedin.
Yamacına varamadın, her şeyi yaktın.
Görüldü attın, telefonu sattın;
Çorapla yattım, kankama gittim.
Ben sana bittim, sen bana ettin.
Ben sana tavdım, sen bana yardın.
Gittim attım düştüm kalktım
Baktım serdi, onlar geldi.
Muz verdi, hep yerdi.
Amcası geldi, dayısına verdi.
Babası derdi, kardeş napıyon kafama geldi yoo.

AIDS’in var senin veremezsin güzelim o güzel saçına vurdum tarra başına.

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler