12 Kasım 2017 Pazar

Bilal Sonses - İtiraz - Sözleri


Boğuluyorum yavaş yavaş.
Bağırıyorum avaz avaz.
Duramıyorum da yazmadan.
Lütfen gülümse biraz bana.

Çok isterdim seninle olmayı.
Çok isterdim mutlu bir yuva kurmayı.
Hep izlerdim seni görmezdin.
Çok iz verdin derin ölmezdim.

Gözünü kapat düşün biraz.
Bi yanım kor bir yanım ayaz.
Denedim alamıyorum nefes bile.
Lütfen gel etmem itiraz.

Nakarat

İtiraz itiraz oooo itiraz.

Korkuyorum zaman zamaaaan.
Yok mu yolu aman amaaaaan.
Yaptığım her şey zarar.
Lütfen gülümse biraz bana.

Çok isterdim seninle olmayı.
Çok isterdim mutlu bir yuva kurmayı.
Hep izlerdim seni görmezdin.
Çok iz verdin derin ölmezdim.

Gözünü kapat düşün biraz.
Bir yanım kor bir yanım ayaz.
Denedim alamıyorum nefes bile.
Lütfen gel etmem itiraz.

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler