1 Kasım 2017 Çarşamba

Mehmet Uygar Aksu - Bırakıp Gittim Onu - Sözleri


Hep sevdim
Sen dönerdin 
Bende yerdim
Ponçik gibi
Ondaki gözler
Dildeki sözler 
Gitcem hadi söz ver
Gitmeden göster 
Kaldım burda yalnız başıma
Birazdan girecem yeni yaşıma

Ağrıdı dişim
Ağrıdı başım 
Şimdide karnım
Ne derse kandım
Belkide yarın 
Gel dedim sersem
Olmadı gitsen

Bırakıp gittim onu  kafalar sağlam
Dil lazIm olur  dediler yaram
Kabuk bağlıyo mu ne demek haram 
Görünenler bizden başka

İçim içimi yedi ve piçin birini bulup  üçün birini veripte yolladım onu
Mermilerin ardı arkası gelmez yok dedim olmaz assault'a girmem 
Dust2 varken aztec mi kurdun bi kiz geldi dün bahsetti durdu
Onunla ilgili kaset mi buldun yok dedim ablacım tak diye vurdum

Bıçakla gel dedi beş birle taradım  a dan gel dedi b den gittim
Bomba kurmakta yok dedi kurdum  mermim bitsede dipçikle vurdum
Ağladı zırladı hak etti nabim  dedim ona nabiim kendime mani
Olamadım hakim bey dedim yani nerde ki yarim gelseydi bari

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler