8 Aralık 2017 Cuma

Berat Toksöz feat. Barış Koçak - Afedersin - Sözleri


Berat Toksöz - Barış Koçak - Bitti Artık Bu Sevda - Sözleri

AFEDERSİN

Verse 1

Sensiz yapamam sandın ama bak ayaktayım ben dimdik
Kim demiş öldüm geri döndüm çok(x3) daha sağlam şimdi 
Ah çekersin pişman olup ama avucunu yala hadi sinsi
Yavrum olmaz bizden bir daha çok ararsın beni şimdi 

(Ooov)

Konu karaktere geldi bavulunu topla ve kalk git 
Kendini pahalıya satma be yavrum çoktan çok ucuza gittin 
Harbi tanımasam yutturacaksın bana gören sanar çok efendi
Öl de yattığın yeri bilelim be senden umudumu kestim ben

NAKARAT 

Gamsız gibi günü gün edersen
Beni bulamayıp dizini döversin 
Yaşananlara yüzünü dönersen 
Bunun bedelini çok ağır ödersin 

Ah be dersin bu hayat mı dersin ? 
Affedersem tekrar edersin 
Kaybedersen daha çok seversin 
Daha çok denersin de AFEDERSİN 

Verse 2

Neymiş efendim ben banelmişim
Çok affedersin sen kimsin ?
Çok yüz verdim ama bin istedin 
Ruhun aç gözlü bil istedim
Çok tribin vardı ve bak geride kaldın 
Utanmasan ağlayıp dön diyeceksin (aaa)
Yes benim hatamdı ve hep beni bunalttın
Gel deme bana geri dönmeyeceğim

NAKARAT

Gamsız gibi günü gün edersen
Beni bulamayıp dizini döversin 
Yaşananlara yüzünü dönersen 
Bunun bedelini çok ağır ödersin 

Ah be dersin bu hayat mı dersin ? 
Affedersem tekrar edersin 
Kaybedersen daha çok seversin 
Daha çok denersin de AFEDERSİN

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler