5 Aralık 2017 Salı

Buray - Sen Hala Sokağımda - Sözleri


İçimde aşk kaldı
Hüzünle yaşlandım 
Bana dönme ihtimaline telaşlandım 
Gözümde yaş kaldı 
Kederle dolaştım 
Beni sevme ihtimaline fenalaştım

Biraz alacalı gece, karanlığa bürünmece 
Yastıklara gömülmece oynuyorum 
Biraz alacalı başım, karanlıklar arkadaşım 
Sarılmışım hayaline ağlıyorum

Sen hala sokağımda 
Uzanıp yatağımda 
Gönlümün batağında 
Saplanıp kaldın

Sen hala sokağımda 
Uzanıp yatağımda 
Benim en uzağımda 
Hem yanımdasın

Hani derler bekle bekle bir gün yok olur içinden
Acıları ekle ekle belki devrilir en üstten 
Korkarım olmuyor sen yokken  
Her şeyinle ya gel yeniden 
Ya da git evimden

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler