10 Aralık 2017 Pazar

Burcu Güneş - Sen Kaybı - Sözleri


Aşkları döküldü kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra

Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha
Bazı aşklar ölümsüzdür
Bazıları doğuştan fani

Bazı aşklar günahsızdır
Bazıları doğuştan cani
Bazı aşklar hükümsüzdür
Kaybolan sen ve ben gibi

O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum

O kadar bakıyorum, bakıyorum
Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra

Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha
Bazı aşklar ölümsüzdür
Bazıları doğuştan fani

Bazı aşklar günahsızdır
Bazıları doğuştan cani
Bazı aşklar hükümsüzdür
Kaybolan sen ve ben gibi

O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum
O kadar bakıyorum, bakıyorum

Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana
O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana

Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum
O kadar bakıyorum, bakıyorum
Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler