18 Nisan 2016 Pazartesi

Ebru Gündeş - Kaçak - Sözleri

Ebru Gündeş

Bu şehirde buldum buğday ellerini
Bu şehirde sevdim badem dillerini

Senle unuttum bütün ezberlerimi
Pişman değilim ama göçtüm kederden

Düşman değilim ama çöktüm erkenden
Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm?

Kim bilir ne bekliyor kalır mıyım ölür müyüm?
Ne malum dünya gözüyle bir daha görür müyüm?

Tuhaf buluyorlar bu kaçak halimi
Seninle doldurdum yasak ihlalimi

Seninle kapattım aşk defterlerimi
Pişman değilim ama göçtüm kederden

Düşman değilim ama çöktüm erkenden
Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm?

Kim bilir ne bekliyor kalır mıyım ölür müyüm?
Ne malum dünya gözüyle bir daha görür müyüm?

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler