17 Nisan 2016 Pazar

Gökhan Özen - Mis - Sözleri

Gökhan Özen

Yakmışım bu aralar 
Senle tüm gemileri 

Kaçmışım uzağına 
İki ileri bir geri 

Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 
Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 

Bir bilet aldım oh mis 
Sezonu açtım oh mis 

Denize karşı şöyle 
Bir nefes aldım oh mis 

Ben kendime emanet 
Aydınlandım nihayet 

Oralar da nasıl bilmem 
Buralar da ohh hava mis 

Mis mis mis mis mis 
Yakmışım bu aralar 

Senle tüm gemileri 
Çıkmışım bu ilişkiden 

İki ileri bir geri 
Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 

Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 
Bir bilet aldım oh mis 

Sezonu açtım oh mis 
Denize karşı şöyle 

Bir nefes aldım oh mis 
Ben kendime emanet 

Aydınlandım nihayet 
Oralar da nasıl bilmem 

Buralar da ohh hava mis 
Mis mis mis mis mis


Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler