19 Nisan 2016 Salı

İntizar - Su Gibi Gözleri - Sözleri

İntizar

Su gibi gözlerin yağmur bahar
Bin hayat getirdin aşksız ömrüme

Kalbim ebediyen bağlıymış sana
Her parçam seninle

Yüreğimi söküp aldın yerinden
Gözlerin tesadüf değil ki bana

Öbür yarım kaldı senin yanında
Ne konuşur ne de susar

Aşk tutuşur eline dokunmadan
Söz geçmez kalbime yar

Ah, tut beni her yanım paramparça
Kaderim elinde yar

Ne kalır ne gider
Ne başlar ne biter

Ne zaman seni görsem
Aklım yerinden gider

Ne kalır ne gider
Ne başlar ne biter

Ne zaman seni görsem
Aklım elimden gider...

[Şiir]

Bir uçurum özlemi belki aşk
Paramparça yere çakılacağını bile bile
Sanki elini uzatsan avuçlarında
Sanki kilometrelerce uzak
Böyle imkansız
Böyle mümkün

Kim baksa yüzünde seni görecek
Ben gitsem istesem aşkım sürecek

Hayat aynı yerden bağladı bizi
Ve asla çözülmeyecek

Dur dedim dur bu gece gönlüme
Kalbim ince ince damlar üstüme

Kederli halinde aklım bu gece
Uyutmaz saatlerce

Aşk tutuşur eline dokunmadan
Söz geçmez kalbime yar

Ah, tut beni her yanım paramparça
Kaderim elinde yar

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler