19 Nisan 2016 Salı

Yalın - Bir Bahar Akşamı - Sözleri

Yalın

Bir bahar akşamı sen diye öldüm ben
Son gülü soldurup kalbime gömdüm ben 

Aşk diye öldüm ben aşk diye öldüm ben 

Bir bahar akşamı sen diye öldüm ben 
İsmini susturup maziye gömdüm ben 

Aşk diye öldüm ben aşk diye öldüm ben 

Hani bu dağların ardında güneş doğmayacaktı
Hani bundan başka şehirde barış olmayacaktı

Sana sarıldığım an yağmur duracaktı 
Sana sarıldığım an yağmur duracaktı 

Bir bahar akşamı aşk fani bir rüzgardı 
Durmadı kalmadı bir nefesim kadardı 

Senden sonrası mı vardı senden sonrası
Hani bu dağların ardında güneş doğmayacaktı

Hani bundan başka şehirde barış olmayacaktı
Sana sarıldığım an yağmur duracaktı

Sana sarıldığım an yağmur duracaktı

Hani bu dağların ardında güneş doğmayacaktı
Hani bundan başka şehirde barış olmayacaktı

Sana sarıldığım an yağmur duracaktı
Sana sarıldığım an yağmur duracaktı

Bir bahar akşamı sen diye öldüm ben
Aşk diye öldüm ben aşk diye öldüm ben

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler