14 Mayıs 2016 Cumartesi

Murat Boz - Üzüm - Sözleri

Murat Boz

Altın gümüş yakutta 
Hiç gözüm yok sen benim ol da 

Ne sarayda ne para pulda 
Koyup gitme beni bu yağmurda 

Üzüm üzüme baka baka kararır 
Gonca gülüm sensiz sararır 

Bizi bilen bilir böyle tanır 
Off Her fırtınadan sonra elbet güneşim açar 

Ve her damla gözyaşımdan bir gök kuşağı doğar 
Vurgunum sol yanımdan huyumdan suyumdan 

Ben aşka inanırım en koyusundan 
Üzüm üzüme baka baka kararır 

Gonca gülüm sensiz sararır 
Bizi bilen bilir böyle tanır 

Off Aşk dedikleri akrep zehri 
Öpsem dudağından şerbet gibi 

Seni seviyorum anla iki gözüm ağlatma 
Ne olur çöpe atma çiçeklerimi 

Üzüm üzüme baka baka kararır 
Gonca gülüm sensiz sararır 

Bizi bilen bilir böyle tanır Off 
Her fırtınadan sonra elbet güneşim açar 

Ve her damla gözyaşımdan bir gök kuşağı doğar 
Vurgunum sol yanımdan huyumdan suyumdan 

Ben aşka inanırım en koyusundan 
Üzüm üzüme baka baka kararır 

Gonca gülüm sensiz sararır 
Bizi bilen bilir böyle tanır Off

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler