22 Mayıs 2016 Pazar

Sancak - Cennet - Sözleri

Sancak

Kalbim avucundayken, tuttuğun el kimindi? 
Gidişin yakar her zerremi 

Son bir kez ölmeli, başkalarında bul beni 
Eğer sen yanımda yoksan 

Umutlarım kaldı yarınlarıma 
Sonunda ölüm aldı avuçlarına 

Bu denli kanar aşkın oyunlarına 
Al gel kalbini bana 

Ecel kapımı kırsa da aşkınla 
Zararına ziyan olurum sanma 

Cehennemim olup beni yaksan da 
Al gel cenneti bana 

Çok geç olmadan, gönlüm dolmadan 
Aşkın solmadan, gelip kalsan yanımda 

Sevemem ki ben, güvenir miyim asla
Kalbim doydu yalanlarına 
En derinlerimdeyken, neredesin sevgili? 
Aşkın yakar her zerremi 

Son bir kez öp beni, kokunla boğ hadi 
Eğer sen yanımda yoksan 

Umutlarım kaldı yarınlarıma 
Sonunda ölüm aldı avuçlarına 

Bu denli kanar aşkın oyunlarına 
Al gel kalbini bana 

Ecel kapımı kırsa da aşkınla 
Zararına ziyan olurum sanma 

Cehennemim olup beni yaksan da 
Al gel cenneti bana 

Çok geç olmadan, gönlüm dolmadan 
Aşkın solmadan gelip kalsan yanımda 

Sevemem ki ben, güvenir miyim asla 
Kalbim doydu yalanlarına 

Çok geç olmadan, gönlüm dolmadan, 
Aşkın solmadan gelip kalsan yanımda 

Sevemem ki ben, güvenir miyim asla 
Kalbim doydu yalanlarına


Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler