29 Temmuz 2016 Cuma

Feride Hilal Akın Kimdir?

Feride Hilal Akın

Albümü çıkacak kişiler bölümümüzde bu haftaki konumuz Feride Hilal Akın. Kendisi Günah Benim Suç Benim şarkısını yorumlaması ile oldukça fazla ün kazandı. Sesinin buhusu ve kendine has olan üslubu ile dinleyenleri mest ediyor. Şahsen ben saatlerce dinlediğimi bilirim. Özellikle gece saatlerinde hafif dozda açtığınız zaman şarkıları ve sesi sizi alıp başka yerlere götürüyor.

Aynı zamanda sesi kadar kendisi de oldukça güzel. Kendisini albüm kapağının üstünde hayal edebiliyorum. Bence bu sanatçının şu ana kadar televizyonlarda klibinin dönmüyor olması çok büyük bir suç. Bu sanatçı şu anda klipli bir şarkı çıkarsa 50 milyondan az dinlenmez. Çünkü şarkıları defalarca dinlenebilen bir tarzda.

Mesela bazı şarkılar vardır. İlk kez dinlediğinizde çok güzel gelir. Ama dinledikçe şarkı eskir ve dinlemek istemezsiniz. Ancak Feride'nin şarkılarında böyle bir durum söz konusu değil. Çünkü şarkıları defalarca dinlemesine rağmen sıkmıyor ve eskimiyor. Şarkısını dinlemediğim bir gün yok resmen. Benim gibi bir çok kişinin de hemfikir olduğuna eminim.

Bu sanatçının önümdeki yıl içerisinde albümü çıkacakmış gibi hissediyorum. Umarım hislerimde yanılmam.

Sanatçının Sitemizdeki Şarkı Sözleri





Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler