18 Eylül 2016 Pazar

Hypnogaja - Here Comes The Rain Again - Çeviri

Hypnogaja - Here Comes The Rain Again - Çeviri

Here comes the rain again.. 
-Yine yağmur geliyor.. 
Falling on my head like a memory.. 
-Beynime hatıra gibi düşerek.. 
Falling on my head like a new emotion.. 
-Beynime yeni bir duygunun parçasıymış gibi düşerek.. 

I want to walk in the open wind! 
-Rüzgarla serbestce yürümek istiyorum! 
I want to talk like lovers do! 
-Aşıkların konuştuğu gibi konuşmak istiyorum! 
I want to dive into your ocean! 
-Okyanusunun dibine dalmak istiyorum! 
Is it raining with you? 
-O yağarken seninle? 

So baby talk to me like lovers do. 
-Hadi bebeğim konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi. 
Walk with me like lovers do. 
-Yürü benimle, aşıkların yürüdüğü gibi. 
Talk to me like lovers do. 
-Konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi. 

Here comes the rain again.. 
-Yine yağmur geliyor.. 
Raining in my head like a tragedy.. 
-Üstüme trajedi gibi yağıyor.. 
Tearing me apart like a new emotion.. 
-Yeni bir duygunun parçasıymış gibi ağlayarak.. 

I want to breathe in the open wind. 
-Rüzgarda serbestce nefes almak istiyorum. 
I want to kiss like lovers do. 
-Aşıkların öpüştüğü gibi öpüşmek istiyorum. 
I want to dive into your ocean. 
-Okyanusun dibine dalmak istiyorum. 
Is it raining with you? 
-O yağarken seninle?

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler