13 Kasım 2016 Pazar

Ebru Gündeş - Birgün Aşklar Biter - Sözleri

Ebru Gündeş - Birgün Aşklar Biter - Sözleri

Ben olmayınca hemen bulmuşsun birini 
Yol ayrımında unuttun yeminlerini 
Sen bitirdin hem kendini hem de beni 
Şimdi git artık, dönme geri 

Kime gidersen git beni unut artık 

Bir gün aşklar biter, hatıralar kalır, 
Kimi seversen sev hep hatırlatır 
Sanma bir başkası yerimi alır 
Gelenler gideni elbet aratır 

Ben olmayınca "ondan kurtuldum" demişsin 
Benim yerime bir başkasını sevmişsin 
Beni zaten aslında hiç sevmemişsin 
Üzülmedim hiç, dönme geri 

Kime gidersen git, beni unut artık 

Bir gün aşklar biter, hatıralar kalır, 
Kimi seversen sev hep hatırlatır 
Sanma bir başkası yerimi alır 
Gelenler gideni elbet aratır

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler