13 Kasım 2017 Pazartesi

Ahmet Kaya - Yangın Gecesi - Sözleri


Yangn gecesini giyinmiştim 
Ates İstanbul'a bulaşmıştı 
Yalnızdım, zehirdim, zehirliydim 
Bütün köprülerim atılmıştı

Gemimi ellerimle batırmıştım 
İstanbul nefes nefes yanıyordu 
Sen tutuşmuştun, yanıyordun 
Çığlıkların kulağımdan gitmeyecek 
Saçların tutuşmuştu yanıyordu 
Ateş dudaklarına bulaşmıştı
Kimsecik yangını görmüyordu 
Bir damla su vermiyordu 
Sen bir cehennemdin yanıyordun 
İstanbul bir cehennemdi yanıyordu 
Ben eski cehennemdim yanıyordum 
Şiirlerim haykırmaya başlamıştı 
Duman beni boğmazsa, kör etmezse 
Gözlerim kör olmazsa, ölmezsem 
Seni görsem, suçlu gözlerini görsem 
Yangın gecesinde kaybolduğunu

Başıma taş yağmasa, düşmesem 
Gemiler ateş almasa, gitmese
İstanbul yanmasa, sen yanmasan 
Ben kendi kendimi yakacaktım

Bu blog ilginizi çekecek ve bu ilgilerin yanı sıra blogger web sitesinde bilgi paylaşarak eğlenceli sosyal medya oluşturmak için oluştrulmuştur.


İfadelerİfadeler